Onsdag.

Blev ingen behandling för M idag. Var in på sjukan en sväng sen for vi ner på stan. Bev där i flera timmar, tiden går fort. M hittade iallafall två t-shirtar och ett par byxor, och det är väldigt bra gjort. Hon brukar ju inte hitta något till sig själv.. :P
Sen hittade vi massa andra små saker med.
Åt även på Sibylla idag, det var himla gott. Det var så länge sen vi åt hamburgare.
När vi var klar på stan så hämtade vi Syster på buss-stationen.
När vi väl var hemma så gjorde jag desser tills i morgon, jag åker till Tobias och Ida och umgås med dom. Gjorde vitchokladpannacotta. :D
Ikväll har Syster gjort lite slingor i mitt hår, hoppas det blir bra.
Nu ska jag kika vidare på tvn.
Hare bra allesammans. Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0