Måndag.

Förra veckan jobbade jag en kväll, resten frukost och förmiddagspass i Repan. Denna vecka blir det tvärtom. :P
Jobbar frukost i morgon, sen kvällar och en lunch. =)
Har iallafall varit en bra helg. Var på Crousingen i Lördags, åkte dit med mamma, pappa och syster. Det slutade med att jag var med Emelie och dom. Så länge sen jag träffade henne, roligt hade vi. Även fast jag var nykter. ;)
Tog mig ett halvt glas rött efter maten, men med blev det inte.

Snart kommer Jamte hit, om två veckor ungefär. Så ska jag ha honom i 2 veckor, ska blir super skoj.
Har även börjat träna, första dagen idag. Skulle jobba 10 min, gå 2 min, jogga 10 min. Så det blev 4 km, slut var jag efteråt kan jag ju säga. På Onsdag är det styrketräning, det brukar inte gå lika bra. :P

Ne nu ska jag fika lite fruktsallad, sen duscha.
Hare bra allihop, Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0