Fredag.

Igår blev det GOD middag och dryck hos Tobias, Ida och Julia. Dom bjöd på grillat fläskfilé, lövbit och biffar, till det var det potatis och morötter i ugn, potatissallad, vanlig sallad och två olika såser. Dom hade även grillat majs och champinjoner. Super GOTT var det verkligen.
Till middagen blev det rött vin!
Till efterrätt blev det vitchokladpannacotta som jag hade gjort.=)
Efter middagen åkte Lena, Natta, Sebbe och Joel hem. Jag, Tobias, Ida, Emelie och Jocke spelade kort och rita och gissa, gosse vad roligt vi hade. Mycket skratt blev det. Blev även lite allvar mitt i allt, eftersom Jocke inte vet vad han lägger för kort, tjurskalle.:P
TACK för en SUPER TREVLIG kväll!
När Jocke och Emelie åkte hem så liftade jag med dom till stan, gick på Valvet en sväng. Det var skönt att få komma ut. :D
Hade iallafall en super trevlig kväll igår, träffade folk jag inte träffat på länge med. :)

Idag blev det en väldigt seg dag, eller kroppen var seg iallafall. Somnade på soffan från typ 15 till 18. Medans jag sov hämtade pappa mina nya däck och la på dom på bilen. TACK. :D Så nu kör man lagligt igen. Tror att min syster ska inviga däckena i morgon, hon skulle nog övningsköra till bussen.
Ikväll kom Tobias, Ida och Julia hit på middag. Blev grillat idag igen, super gott!
Julia fick även leka med sina nya leksaker och i sitt alldeles egna tält som vi byggt upp inne i vardagsrummet. En stor tunnel med två tält på varsin sida. Mysigt och roligt hade hon.
Hon höll på skratta ihjäl sig när mammaIda skulle krypa igenom tunneln, Hahah!

I morgon ska vi till Mathilda som fyller år, sen ska jag vara barnvakt till kusinerna. :D Det var länge sedan. :P

Nu är det snart sängdax för mig. Hare bra, Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0