Söndag.

Har inte orkat bloggat så mycket sista veckan, har varit mycket.

Iallafall så jobbade jag igår. Skidisarna hade 30-års jubileum, dom var ganska många, 150 st.
Gick super bra hela kvällen, trodde att det skulle bli mer spya faktiskt. Med tanke på hur det såg ut i Fredags när några redan hade börjat festa. Jag och Karin åkte hem från jobbet vid halv 11, redan då stod två och spydde i en buske. Haha.
Blev lite drygt med städningen eftersom det bara var jag och Malin som var kvar, men det hade vi räknat med. Kvällen slutade kl 06.00 i morse.
Självklart går det inte att sova direkt efter jobbet när man är så mycket uppe i varv, och morgon solen gjorde inte saken bättre. Somnade vid 8, sen blev jag väckt kl 11. Otroligt nog klev jag upp då eftersom vi skulle på marknaden..
Efter marknaden blev det pizza från Terassen, gott gott. Sen gick jag och syster till stallet och red Miranda, hoppade lite.
Har även hunnit med en sväng till Julia med lite presenter. =)
Hon hade fått en AS SÖT keps, hon ser ut som värsta hiphoparen.. ;)

Nu ska jag ta och lägga mig, är ganska trött. Hare bra så länge. Kram J.


Finaste Julia. :D


Värsta bruden. :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja faster - jag är snyggast ;)

kram Julia <3

2009-05-25 @ 13:29:36
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0