Torsdag.

Igår jobbade man igen, roligt var det. Jobbade i köket igårkväll, haha. Tro det eller ej!?
Roligt med lite omväxling. Nu har jag varit i restaurangen, receptionen, frukosten och köket. Bara städet och vakmästeriet kvar då. :P
Har fått veta att det blir bra med jobb i receptionen i sommar, sen blir det även massa jobb i restaurangen. Det ser bra ut!
Idag vaknade jag av att mamma sa att vi måste in till Ida, katten Ronaldo hade skadat sig. Så vi åkte dit och Ida ringde in, så kvart över två skulle han få komma in. Veterinären klämde och kände lite, Ronaldo fick smärtstillande. Ida skulle återkomma på Måndag om hur han mådde. Hoppas det blir bra med honom iallafall..
Efter det besöket  åkte vi hem och gjorde mat, sen åkte jag in till stan igen. Skulle hämta Veronica och hälsa på Kicki en sväng på jobbet. :)
I morgon blir det jobb igen, fast i restaurangen. :)
På Lördag är det maskeradhoppning-tävling i stallet. Har velat fram och tillbaka hela tiden, men idag skrev jag upp mig.
Får se om jag överlever tävlingen, hehe. Ska bli roligt att se hur alla klär ut sig som. :D
Nu ska jag kika på tv sen lägga mig.
Godnatt, Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0