Måndag.

Sov väldigt länge idag, vågar nog inte ens skriva hur länge, hehe.
Har iallafall hunnit hälsa på Ida och Julia, det var så härligt att få träffa henne. Även fast hon inte var på det bästa humöret. Men alla har dåliga dagar ibland. :P
Skulle ju hälsa på Kicki med, men det blev inte av. Det snöade för fullt när jag åkte från Julia och Ida, och jag har ju bara sommardäck ännu. FÖRHOPPNINGSVIS får jag mina vinterdäck denna vecka.. :D Man får ta det extra lugnt nu under tiden. Och alla som känner mig vet att jag kan det dära med att ta det extra lugnt. ;) Haha.

Jobbar nästan hela veckan nu, är ledig endast idag och på Fredag. Skönt med en ledig dag sådär mitt i alla pass:)
På Fredag har jag redan planer ändå. Ska till Johan och Anna, vi ska käka och dricka lite gott vin och så.. :) 
 
Nej nu ska jag nog lägga mig, så jag kanske kommer upp i en bra tid i morgon:)
God natt, Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0