Onsdag.

Vaknade sent idag ändå, kl 12 ringde pappa. Stackars Skorpan! Förstår inte varför hon inte väcker mig, nu fick hon frukost vid 12 och även gå ut då. I morgon ska jag upp!! Blir så arg på mig själv med. Vaknade ju vid 10 när väckaren ringde, men somnade om igen.
Iallafall så gjorde jag upp eld, det var jätte kallt inne. Kollade på tv och drack kaffe.
Pappa kom hem runt 14, men kom aldrig in. När jag tagit på mig stallkläderna så gick jag ut och där stod pappa och bytte däck på min bil. :O REDAN, jag har inte ens kört med dom en vecka ännu. En sten hade gjort punka på ett av däcken, trevligt. Men nu är det inlämnat, ska hämta det i morgon. Så just nu kör jag med 3 vinterdäck och ett sommar, tummen upp!
Gick iallafall bort till stallet, Miranda stod som vanligt längst upp i hagen så det var bara att traska upp. Styltor fick hon med, jäkla snö! Vi tog oss en ridtur efter vägen där det inte var massa snö, en härlig tur blev det. Hon var pigg men lyssnade väldigt bra! Hon är den bästa hästen som finns OCH Jamte med såklart! Dom är ju så olika. Miranda gör allt man ber henne om, och busar oftast inte heller. Men Jamte måste man kämpa lite med, man måste vara envis. Dessutom är han busig och kan dra till med någon skutt då och då. Men det är bara roligt:)

Ikväll har jag bowlat, vi VANN.:D Spelade mot busschafförerna. Det blev 6-0 till oss!
Jag har aldrig spelat så bra, låg över 100 i alla serier. :D Och det är bra för mig.:D
Men mina medspelare var inte lika nöjda med sina serier, även fast dom hade dubbelt så mycket poäng som mig. Nejdå, inte dubbelt men dom hade mer. Dom har tävlat och tränat mer än mig med, så det är inte så konstigt. :)

Vad mycket det blir när man väl sätter sig och börjar skriva. Aja, det gör väl ingenting hoppas jag:)

Nu ska jag försöka sova, så jag kommer upp i morgon! Hare bra, Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0