Söndag.

Har varit ledig HELA dagen idag. Blev väckt av min kära bror idag.
Han hade nog letat fram dom två största dunkuddarna i huset, dom två fick jag i huvet iallafall.
Och han som vet vilket morgonhumör jag kan ha! Men jag höll mig rätt lugn=)

Har jobbat som jag skrev i förra inlägget. Det har varit bra mycket på jobbet, så motion och mera muskler måste man ha fått. :) Känns bara så himla bra med en provanställning, jag är så GLAD. :D
Nu är jag ledig Söndag och Måndag. Fast hela Söndag har redan gått.
Klev upp vid strax efter 1, som vanligt :/, tog mig en kopp LYXkaffe och satte mig vid tvn.
Vid 4 tiden promenerade jag bort till stallet. Myste massa med Miranda, sen red vi i paddocken. Det gick super bra, mycket volt arbete med lite hinder. Men kyligt var det.. Var ensam i stallet ganska länge vilket var skönt, lugn och ro! Det är inte ofta man är ensammen, med tanke på att det står ca 14 hästar där.
Plus att en tjej är där VÄLDIGT ofta och följer verkligen efter en hela tiden, så det var UPPSKATTAT med egen tid med Miranda.
Ikväll har jag bara kollat på tv och suttit här. Skulle beställa vinterdäck med, men det funkade inte! Vad less jag blev. Men min kära pappa skulle ringa dit i morgon och beställa. :)

I morgon blir det väl ganska lugnt till en början. Tänkte hälsa på Julia och familjen när hon har slutat på dagis! Har inte träffat henne på länge nu. :/ Sen på kvällen ska jag hälsa på Kicki en sväng, var ett bra tag sen jag träffade henne med. Om man nu får hälsa på!? Blir less när man får höra alla saker såhär i efterhand, och när man får höra det bakvägen.

Nej nu ska jag fika lite bullar och te! min syster var hemma i helgen, hur mycket hann man träffa henne då? Bättre att hon kommer när jag är ledig. Hon bakade iallafall dessa bullar, dom var väldigt GODA! Tack syster;)

Ni får ha det så bra, skriver väl någon rad i morgon med. Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0