Söndag.

Nu är helgen över, det har varit en bra helg.
I Fredags var jag och Anna på stan på dagen, handlade lite alkohol och mat. Var även in och hälsade på Sofie på jobbet.
Efter stan åkte jag hem med bilen, sen in till Johan och Anna.
Anna tatuerade mig, en as SNYGG tatuering. Är så nöjd.
Efter det blev det JÄTTE GOD mat och vin. Vi såg även Idol.
En väldigt bra kväll:)
På Lördagen blev det jobb, det gick super bra det med.. :)
Idag har jag varit till stallet en sväng. Idas syster skulle få rida, men när vi skulle börja borsta Miranda så sjönk ryggen ner så mycket. Klämde och kände och hon hade väldigt ont. Skulle tro att det var för kallt och regn på det. Så det blev ingen ridning.. :/ Miranda fick stå inne resten av eftermiddagen och kvällen. 
Var dit efter några timmar, då hade hon torkat och ryggen var bra.. Hon reagerade inte när jag kände iallafall..
Tobias, Ida och Julia har även varit här på middag. Julia var på strålande humör, vi skrattade rätt mycket..
Hon kom med en bok och när hon är precis framför mig TVÄR SVÄNGER hon och går till framor Marie istället.:P Snacka om luring.

I morgon eller nu är det en ny vecka, jobbar inte så mycket. Men kan vara lite halv bra. Min rygg måste som sagt tränas, hade även problem med axeln igen i Lördags. Blir så less på den. Har haft problem med den minst 5 månader nu, ont som tusan gör det iallafall!!

Nej, nu ska jag kika på reprisen på Efterlyst. Hare bra, Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0