Söndag.

Hej och hopp!
I Fredags blev det jobb, men fick gå vid 23. :)
Kom hem och pratade massa med syster och hennes kompis som var hemma på besök. Satt och pratade med dom till kl 02, tiden går fort.
Igår tog jag det mest lugnt på dagen, sen följde jag med Kicki och gänget på Hallsta. Det var dans, men inte så mycket folk. :/ Det är iallafall roligt att kolla på allas olika dans-stilar. Fick se Kicki bugga med, hon var jätte duktig. Visste inte att hon kunde bugga.
Jag var iallafall nykter eftersom jag skulle jobba idag.
Idag gick det bra, hade egentligen stäng men vi hade en bokning. Så de var bara dom.. :)
Nu ikväll har jag tagit det lugnt, kollat på tv och betalat räkningarna.. :)
Missade Julia idag, hon var ju här på middag. Attans! :P Får hälsa på henne i morgon=)

Nej nu hade jag inge mera att skriva. Ska nog ta och lägga mig, ska vara i stan kl 12 i morgon.
Godnatt, Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0