Söndag.

Har haft en bra helg!
Jobbade i Fredags, det blev en super bra kväll på Ladies Night. ;)
Igår var jag med mamma på personalfest, fast det var revyn vi var ute efter.. Blev middag med, en 3-rätters.
Lite senare på kvällen följde jag med Malin och Dennis till Kramfors, vi var in på Kramm och festade lite. Det blev en väldigt lyckad kväll.:D FÖRUTOM all öl man fick på sig. Först Dennis kompis som var rätt packad tror jag. Han tappade ut ölen iallafall, och mycket for på lilla Jessica! Efter kanske 30 min var det Dennis som hällde ut sin öl, och mycket av den for på lilla Jessica med. Så jag verkligen STANK öl när kvällen var slut. Men vi hade roligt ändå:)

Idag har det varit en tävling i stallet! Vi blev lottade lag och lottade hästar. Jag och Malin B fick ha Nina.
Vi skulle göra massa roligt saker. Gå över en bro, öppna och stänga en grind, rida slalom och massa annat.
Vi kom 4:a, det gick inge vidare för oss. Men man får vara nöjd ändå. :)

Det var min helg, en BRA helg. =)
Nu ska jag kika vidare på tvn. Hare bra, Kram J.

Kommentarer
Postat av: Mamma

En MYCKET rolig kväll... Tack för underbart sällskap

2009-10-06 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0