Tisdag.

Idag var jag uppe med tuppen höll jag på säga. Var uppe vid strax efter 11 iallafall. :)
Har hunnit med mycket idag. Städat massa hemma, skulle bara dammsuga och skura golvet men det blev till att torka köksluckor och massa annat med. Har jag börjat så hittar jag mer och mer, vilket är ganska bra förutom att det tar sån tid. Pappa kom hem lagomt tills jag var klar, men han tog Skorpan på en lång prommis direkt. Medans dom var ute pysslade jag lite mera inne, rensade även Ralfs låda. Nu när snön kommer så vill hans helst inte göra nr 1 och 2 ute, mitt söta barn. ;) Hann även med att fylla kärran med ved och ta in massa så vi kunde elda ikväll. 
När dom kom tillbaka så var det bara att ta in Skorpan i duschen direkt, för hon var LERIG.. :P

Ikväll har jag varit till Tobias, Ida och Julia en sväng. Blev kaffe med nå goda chokladmuffins.  Julia ville iallafall vara lite med mig, när hennes farmor inte är där så duger man. Haha!
Efter det besöket åkte jag på Hallsta och hälsade på Kicki och KockLena, det var väldigt länge sen. Vi hade väldigt trevligt. :)

Idag for mamma till Sundsvall, det hade gått bra för henne. Hoppas hon får må bättre nu iallafall! Det är tomt här hemma. Mamma är borta och pappa jobbar. Och jag måste ju ändå upp så Skorpan får gå ut, så då blir det även lite gjort här hemma. :) Men jag är lite orolig för resten av veckan. I morse fick hon frukost av mamma innan hon får. Men nu är det bara jag hemma på morgonen och det känns ju dumt att ge henne frukost kl 11. Nej, nu måste jag skärpa till mig.

Nu är det färdigskrivet för mig för ikväll. Måste ju träna ryggen med, har väldigt ont i den nu.. :/

Hare bra allihopa! Kram J.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kanske borde åka bort oftare om du får sån energi när jag åker bort.

Fast stackars Skorpan... hon missar ju sin frukost och får lunch istället.

Jag fattar inte att hon inte väcker dig, hon är otrolig på att kunna hålla sig.... hörde att du vaknade lite sent...

Kram mamma

2009-10-21 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0