Torsdag.

Jobbade som sagt igår och orkade inte starta datan, men jobbet gick bra iallafall=)

Idag har jag inte gjort mycket, tvättat lite, gått ut med Skorpan, lagat mat och klippt pappa. Var till Ida och Julia en sväng och Julia var lika go som vanligt. Hon springer runt med Idas hedset runt nacken och med en filt i handen. även min snusdosa hamnade i en mugg som hon lekte med ett bra tag. Emellan åt kommer hon fram och ger oss en kram sen springer hon iväg igen. Kolla i böcker gillar hon med! Hon är så söt när hon kommer med en bok i handen och sätter sig i knäet och vill att man ska läsa. :P Hon kommer att bli en VÄLDIGT smart tjej! Isåfall har hon fått det från sin gudmor. ;)
Självklart bjöds det på kaffe med bullar och ballerinakex, och en glasstårta som jag hade med mig. Jätte gott!

Så såg min dag ut, i morgon blir det jobb igen. =)
Nu ska jag ta och spela lite, hare bra. Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0