Jessica bloggar. :O

Men INGEN läser min blogg, vad konstigt! Haha

Har inte haft någon blogglust faktiskt, men ska försöka ta tag i det nu.

Jag ska börja med att berätta att jag nu ska bli faster IGEN, det känns super bra. J kommer att bli en sån BRA storasyster! Hon har nu börjat på dagis, eller det är en månad sen. Hon går och springer för fullt med. Tänder har hon fått, det är så mycket som har hänt. :D Tiden går ju så himla fort!

Vi har även varit i Göteborg, hela familjen i en lägenhet. Jag, mamma, pappa, syster och Christian, Tobias, Ida och Julia. Det blev shopping, shopping och massa annat!
Men vi åkte ju självklart inte dit bara för att handla, vi var på bröllop med.
Min morbror gifte sig och dom var så himla FINA! GRATTIS till er.

På vägen ner till Gbg stannade vi till i Hallstahammar, hos mammas släkt.
Där blev det god mat, tjej-crusing, vin och trevligt sällskap. Det var riktigt roligt att få hälsa på dom, ses ju bara en gång om året annars, när dom kommer upp till stugan.

Jag har även fått en provanställning, den börjas nu i Oktober. Det känns jätte skönt och det är väldigt bra och trevligt personal där med. Trivs där, så det är huvudsaken. :D Får jobba med S igen, det är ROLIGT!=)

Nu har ni fått lite uppdatering iallafall, ska försöka blogga lite mera nu..

Dags att spela lite, hare bra! Kram J

Kommentarer
Postat av: Mormo

Jag brukar gå in och kolla ibland

2009-09-29 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0