Tisdag.

Är väl lika bra att blogga idag IGEN, när datorn ändå är igång.
Har iallafall varit och jobbat med pappa idag. Eller jobba och jobba, hällt upp kaffe till honom. :)
Pappa sa att vi skulle till ett BJÖRNställe, han lovade att vi iallafall skulle få se mycket björnbajs.
Mycket riktigt så såg vi på vägen i princip hela tiden, dom där blå-lila högarna. Men INGEN björn. :/
Men vi fick iallafall se en fjolårets ÄLGKALV. :) Den var fin, det lilla man hann se. Även en död hare som låg på vägen, men den var det inte mycket kvar av. :/ 
Iallafall innan vi skulle göra kväll ringade en kollega till pappa som kör längre upp än oss. (Vi var runt kälarne och bräcke) Han hade då sett en björnmamma med 3 ungar!! Då blev jag lite sur!  Men man ska väl inte få allt här i världen.

I morgon är det dags för jobb, det känns bra. Börjar inte förren kl 15, så lite sovmorgon har jag. :D

Missade ju Andra Avenyn ikväll så måste kika på datorn nu. Hare bra, Kram J.

PS. Mormor, såg att du hade lagt in en kommentar att du kikar in ibland, var roligt. Du måste nästan ha fått en chock nu när det helt plötsligt var uppdaterat. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag blev nog lite chockad. När ska du bli faster då

2009-09-30 @ 16:45:52
Postat av: Jessica

Jag blir faster i Mars, tror att det var beräknat då=)

2009-10-01 @ 22:27:39
URL: http://vitaralf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0